اسلایدر

قلب يخي فصل سوم
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
نويسندگان
لینک دوستان





آخرین مطالب ارسالی

تماشا: قلب یخی دوباره به بازار آمد تا این بار بدون حضور رقیب سرسختی مثل «قهوه تلخ» یکه تاز میدان نمایش خانگی باشد. بالاخره بعد از مدت ها چشم طرفداران این سریال به فصل سوم آن روشن شد.

همزمان با توزیع این سریال در سوپرمارکت ها و مراکز فروش محصولات فرهنگی هم بیلبوردهایی با تصویر هدیه تهرانی، مهران مدیری و رضا عطاران از در و دیوار شهر بالا رفت تا همه باخبر شوند، فصل سوم از دو فصل قبلی هم بیشتر ستاره دارد اما آیا فصل سوم «قلب یخی» همانی بود که منتظرش بودیم؟ برای جواب این سوال، بیایید چند نکته را مرور کنیم:

1- «قلب یخی» از وجود هیچ ستاره ای فروگذار نکرده. ستاره ها را در هم در کیسه «کستینگ» ریخته تا همه جور سلیقه ای را پوشش دهد. هدیه تهرانی را از دل ستاره های آخر دهه هفتاد بیرون کشیده، مهران مدیری را از دریای ستاره های کمدی صید کرده، رضا عطاران را از میان ستاره های تلویزیونی جسته و حسین یاری را از فصل اول و دوم همین سریال تور کرده است.

 البته تهیه کننده و کارگردان «قلب یخی» به همین ها بسنده نکرده اند و برای اینکه در ستاره بازی، سنگ تمام بگذارند، پای چهره های دیگر را – با ربط یا بی ربط – به پروژه شان باز کرده اند.
 

فصل سوم «قلب یخی» ؛محبوب و محبوبتر
 

مازیار فلاحی ستاره دنیای موسیقی علاوه بر اینکه در فصل سوم این سریال، خوانده است، به عنوان بازیگر هم حاضر شده است و از آن عجیب تر، مهناز افشار، توصیه های مادرانه ای را در ابتدا به مخاطبان این سریال کرده است. افشار، در دو فصل قبلی و نه در سری جدید این سریال، نه بازی کرده، نه مشاور بوده، نه نامش به عنوان شرکا آمده و نه هیچ کار دیگر.



تنها فصل مشترک افشار با این پروژه، ظاهرا رفاقت کاری اش با عوامل ساخت این سریال است اما دست اندرکاران این پروژه ترجیح داده اند از همین فصل مشترک که قاعدتا مخاطبان این سریال از آن بی اطلاعند، نهایت استفاده را ببرند. حتی به قیمت اینکه همه از حضور بی ربط افشار قبل از شروع قسمت اول، جا بخورند.



این بار مهناز افشار، در نقش مهران مدیری و «جان من کپی نکنید» معروفش ظاهر شده و این بار او برای رعایت حق و حقوق سازندگان یک اثر فرهنگی، ریش گرو گذاشته است. احتمالا به نظر تهیه کننده محبوبیت تهرانی ومدیری و عطاران و توسلی و ... روی هم رفته ضامن فروش این سریال نبوده است که این بار مردم باید پولشان را به پای محبوبیت اجاره شده از مالکش، مهناز افشار بریزند.



2- حسین یاری، تنها بازیگر مشترک بین سه فصل «قلب یخی» است. به همین دلیل اگر قرار است توضیحی درباره دو فصل قبلی و تغییر تیم سازنده داده شود، بهترین گزینه، خود اوست. انتخاب گزینه مناسب برای ارائه توضیحات، لازم است اما کافی نیست.



در ابتدای قسمت اول فصل سوم، یاری با نشستن روبروی دوربین و با همان نگاه گیرا (که بهترین ابزارش برای نقش حامد عاشق پیشه در همین سریال است) به تماشاگران نوید می دهد: «فصل سوم قلب یخی، کاملا مستقل است و هیچ ارتباطی با فصل اول ودوم این مجموعه ندارد. پس کسانی که این سریال را دنبال نکرده اند، با خیال راحت آن را ببینند و کسانی هم که منتظر ادامه این سریالند، مطمئن باشند که پایان بندی دو فصل قبلی را بالاخره به نحوی ارائه خواهیم داد.» اما مسئله این است؛ یا فصل سوم «قلب یخی» ادامه سریال «قلب یخی» هست یا نیست. اگر هست، چرا هیچ گونه ارتباطی با فصول قبلی ندارد و داستانش کاملا مستقل است؟ اگر نیست، پس چرا اسمش «قلب یخی» است؟ از طرف دیگر هم ما می دانیم وهم تیم سازنده جدید می دانند و هم هر دو می دانیم دیگری می داند (چه جمله ای!) که ماجرای «پایان بندی دو فصل قبلی و به نتیجه رساندن سرونشت آن کاراکترها»، وعده سر خرمن و شوخی رسانه ای بیش نیست.



فصل سوم «قلب یخی» ؛محبوب و محبوبتر
 

نه محمدحسین لطیفی، برای این پایان بندی وقت می گذارد و نه حامد عنقا حوصله می کند بنویسد و نه تیم بازیگران به چنین ماجرایی اهمیت می دهند. مگر اینکه تیم سازنده جدید تصمیم بگیرند با بازیگران جدید، پایان بندی فصول قبلی را رقم بزنند. ایرادی هم ندارد.



همانطورکه طناز طباطبایی می تواند به جای مهراوه شریفی نیا نقش شیوا، همسر حامله حامد (حسین یاری) را بازی کند، لابد هدیه تهرانی هم می تواند جای نسرین مقانلو را بگیرد و مهران مدیری هم جای حمید فرخ نژاد را.



3- استاندارد زمان تقریبی هر قسمت از یک سریال، حداقل 40 دقیقه است. به تهیه کننده عزیز این سریال پیشنهاد می کنیم یا هر قسمت از این سریال را همان 40 دقیقه ای در نظسر بگیرد نه به صورت تقریبی 25-20 دقیقه، یا روی پک های ارائه شده، عبارت «قسمت اول و دوم» را عوض کنند و بنویسند: «قسمت اول به صورت دو نیمه شده!» متشکریم.


برچسب‌ها: <-TagName->

قسمت های ۳ و ۴ از فصل سوم سریال قلب یخی

دانلود فصل سوم سریال قلب یخی | قسمت 3 و 4

قسمت سوم و چهارم سری جدید سریال قلب یخی

Watch Ghalbe Yakhi Season 3

 

فرمت : Mkv

ژانر : اجتماعی

کیفیت : DVDRip | عالی

کارگردان : سامان مقدم

بازیگران : مهران مدیری ، هدیه تهرانی ، رضا عطاران ، حسین یاری ، طناز طباطبایی ، هانیه توسلی ، رضا کیانیان ، امیرحسین رستمی ، پژمان بازغی ، امیر آقایی ، مازیار فلاحی ، سحر دولتشاهی و …

 خلاصه داستان قسمت ۳ و ۴ قلب یخی : حامد قصد دارد از ضارب شیوا انتقام بگیرد و برای رسیدن به این ه


برچسب‌ها: <-TagName->

 خبرهای جدید از قلب یخی ۳

آخرین خبرها از سری جدید سریال قلب یخی

پس از رونمایی از کاور فصل سوم قلب یخی ، سرانجام زمان قطعی عرضه سریال ، نقش بازیگر ها و داستان قلب یخی اعلام شد.

برای خواندن اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید…

 

خلاصه داستان فصل سه قلب یخی

 در پایان یک شب پرماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به پایین پرتاب شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیر شده و با حامد هم سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند…

در این بین روشن می‌شود که حمل غیر قانونی و فروش یک محموله از عتیقه‌های ارزشمند موضوع اصلی داستان است…

آیا واقعا شاهرخ بی‌گناه است؟ برنامه اصلی مهران چیست؟ حامد چه چیزی دارد که پنهان می‌کند؟ آیا سایه فقط به دنبال پاک کردن اسم پدرش است؟

همچنان که فرصت به صفر نزدیک می‌شود، نقاب از چهرهٔ شخصیت‌ها بر داشته می‌شود… و همین‌طور پرده از یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌های تاریخ ایران!

 

بازیگران و شخصیت‌ها

مهران مدیری : مهران
رضا کیانیان : شاهرخ
هدیه تهرانی : سایه
رضا عطاران : اسفندیار
طناز طباطبایی : شیوا
هانیه توسلی : دیبا
امیر آقایی : آتیلا
پژمان بازغی : هدایت
سحر دولتشاهی : سامیه
علی قربان‌زاده : نیما
علی طباطبایی : پیمان
مازیار فلاحی : مازیار
ایرج شهرزادی : شمس
امیرحسین رستمی : صفر
هدی زین العابدین : ترانه
و… حسین یاری : حامد

قسمت های ۱ و ۲ فصل سوم قلب یخی ، چهارشنبه ، ۳ آبان ماه عرضه می شود.



برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود قسمت های 9 و 10 فصل سوم سریال قلب یخی


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب

 

دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت عالی – DVDRip

فصل سوم قسمت سوم و چهارم اضافه شد

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

فرمت: Mkv
کیفیت : عالی DVDRip
اسکرین شات : کلیک کنید
موضوع : معمایی | جنایی | اجتماعی
کارگردان : سامان مقدم
بازیگران : هدیه تهرانی ، مهران مدیری ، رضا عطاران ، رضا کیانیان ، هانیه توسلی ، حسین یاری و ...

خلاصه داستان: حامد قصد دارد از ضارب شیوا انتقام بگیرد و برای رسیدن به این هدف ،ناچار است به خواسته دیبا تن دهد ،پس سراغ شاهرخ میرود…


 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آبان 1386برچسب:دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های 3 و 4 , دانلود فصل سوم سریال ایرانی قلب یخی قسمت های 3 و 4 , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی _ قسمت های 3 و 4 , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های سوم و چهارم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های سوم و چهارم با لینک مستقیم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی _قسمت های سوم و چهارم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های سوم و چهارم با کیفیت DVDRip , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های سوم و چهارم با کیفیت بالا , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت های سوم و چهارم با کیفیت عالی , فصل 3 سريال قلب یخی , نقد و بررسي سريال قلب یخی , دانلود اپيزود 4 , دانلود رايگان سريال قلب یخی , دانلود زيرنويس سريال قلب یخی , دانلود سريال , دانلود سريال قلب یخی , دانلود سريال قلب یخی فصل 3 اپيزود 2 , دانلود سريال قلب یخی با لينک مستقيم , دانلود سريال قلب یخی با کيفيت 1080p , دانلود سريال قلب یخی با کيفيت 480p , دانلود سريال قلب یخی با کيفيت 720p , سریال قلب یخی قسمت های 3 و 4 , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با لینک مستقیم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت بالا , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت عالی , دانلود جدیدترین قسمت های فصل سوم سریال قلب یخی , دانلود جدیدترین قسمت های فصل سوم سریال قلب یخی با لینک مستقیم , دانلود جدیدترین قسمت های فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت بالا , , ] [ 23:57 ] [ علي ]

 

دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت عالی – DVDRip

فصل سوم قسمت اول و دوم اضافه شد

با حضور مهران مدیری و رضا عطاران

اطلاعات کامل: کلیک کنید
منتشر کننده فایل:استارشو

فرمت : MKV

میانگین حجم هر قسمت : ۲۴۰ مگابایت

محصول: ایران

زبان: فارسی

خلاصه داستان :در پایان یک شب پرماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به پایین پرتاب شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیر شده و با حامد هم سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند…
در این بین روشن می‌شود که حمل غیر قانونی و فروش یک محموله از عتیقه‌های ارزشمند موضوع اصلی داستان است…

آیا واقعا شاهرخ بی‌گناه است؟ برنامه اصلی مهران چیست؟ حامد چه چیزی دارد که پنهان می‌کند؟ آیا سایه فقط به دنبال پاک کردن اسم پدرش است؟

همچنان که فرصت به صفر نزدیک می‌شود، نقاب از چهرهٔ شخصیت‌ها بر داشته می‌شود… و همین‌طور پرده از یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌های تاریخ ایران!

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 آبان 1386برچسب:دانلود فصل سوم سریال قلب یخی , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با لینک مستقیم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت بالا , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت عالی , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی از سایت , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی از سرور سایت , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی از مدیافایر , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی از سرور مدیافایر , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با کیفیت DVDRip , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی -لینک مستقیم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی-کیفیت DVDRip , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی-قسمت اول و دوم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم با لینک مستقیم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم با کیفیت بالا , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم با کیفیت عالی , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم از سایت , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم از سرور سایت , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی قسمت اول و دوم با کیفیت DVDRip , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی- قسمت اول و دوم , دانلود فصل سوم سریال قلب یخی- قسمت اول و دوم با لینک مستقیم , دانلود سریال , دانلود سریال قلب یخی , دانلود سریال قلب یخی با کیفیت عالی - DVDrip , دانلود سریال قلب یخی با کیفیت عالی - DVDrip فصل سوم قسمت 1 و 2 , دانلود سریال قلب یخی فصل سوم , دانلود سریال قلب یخی فصل سوم قسمت 1 و 2 , سریال قلب یخی فصل سوم , سریال قلب یخی فصل سوم قسمت 1 و 2 , قلب یخی فصل سوم , قلب یخی فصل سوم قسمت 1 و 2 ,, ] [ 3:52 ] [ علي ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
ابر برچسب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 21345
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

تی شرت محرم,تیشرت محرم,لباس مشکی محرم,تی شرت عزاداری,تیشرت ویژه محرم

این تی شرت با بهترین کیفیت و بهترین نوع چاپ برای اولین بار از طریق فروشگاه دایان عرضه می شود …

لطفا هنگام ثبت سفارش سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید( پس از کلیک روی فرم خرید)<